Vračilo artiklov

Pomembnejši napotki za vračilo artiklov:
Ko vračate artikle prodajalcu (GS Group d.o.o.), morate izpolniti prijavo za odstop od pogodbe. Priložite tudi kopijo računa.
Artikle lahko pošljete na naslov prodajalca GS Group d.o.o., Brnčičeva 311000 Ljubljana.

Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke in da artikle ustrezno pripravite za transport embalažo oziroma drugo ustrezno varno embalažo).
Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
Če uveljavljate garancijo, boste popravljen artikel prejeli najhitreje, če garancijo uveljavljate neposredno pri proizvajalcu oziroma njegovem pooblaščenem servisu.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika ali drugo plačilno sredstvo, v kolikor to izrecno zahteva uporabnik, se vrne le vplačani znesek.

Pridobljena nagrada v nobenem primeru ni izplačljiva ali vračljiva na sweetbuy račun.

Za vsa dodatna vprašanja nam pišete na info.sweetbuy@gmail.com. Z veseljem vam bomo odgovorili.

Obravnava poškodovanih pošiljk (odškodnine)

Če vam je paket dostavil GLS Slovenija in ugotovite, da je artikel ali fizična pošiljka poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine. Škodo je potrebno prijaviti v roku 7 koledarskih dni od datuma prejema paketa na e-naslov info.sweetbuy@gmail.com. Ob prijavi škode bomo potrebovali tudi fotografije paketa, (notranje) embalaže, poškodovanega artikle, GLS nalepke in pa opis poškodbe. Z referentom se lahko dogovorite tudi za prevzem poškodovanega paketa na vašem naslovu.