Hitra in varna dostava

Pogoji poslovanja

Podatki o podjetju

Podjetje:
GS Group d.o.o., Prevale 7, 1236 Trzin

Davčna številka: SI96440627

Davčni zavezanec: DA

Matična številka: 8065632000

E-naslov: [email protected]

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja veljajo za pogodbe, ki nastanejo med podjetjem GS Group d.o.o. in kupcem preko naše spletne trgovine sweetbuy.si.

Kupec je lahko fizična ali pravna oseba, upoštevajoč podatke, posredovane ob oddaji naročila. Za kupca, ki je fizična oseba in pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven svoje poklicne ali pridobitne dejavnosti, veljajo določila zakona, ki ureja varstvo potrošnikov. V primerih, ko preko spletne trgovine sweetbuy.si naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko, zanjo veljajo določila zakona, ki ureja varstvo potrošnikov le v primerih, ko je to posebej določeno v navedenem zakonu.

Svetujemo vam, da pred uporabo spletne trgovine sweetbuy.si temeljito preberete splošne pogoje poslovanja. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).

Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

Sklenitev pogodbe

Kupoprodajna pogodba med podjetjem GS group d.o.o. in kupcem je v spletni trgovini sweetbuy.si sklenjena v trenutku, ko podjetje GS group d.o.o. kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o potrditvi njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za podjetje GS group d.o.o. kot za kupca.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku GS group d.o.o. in je kupcem na voljo elektronske pošte.

Cena in ažurnost podatkov

Cene so v EUR. Zavezanci za DDV so dolžni ob registraciji navesti svojo davčno številko. Podjetje GS group d.o.o. skuša čim bolje skrbeti za ažurnost in pravilnost podatkov, ki so v spletni trgovini sweetbuy.si. Kljub temu pa se lahko rok dobave ali cena spremenita tako hitro, da podjetje GS group d.o.o. včasih ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo podjetje GS group d.o.o. kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

Stroški in roki dobave

Strošek dostave je zaračunan na koncu oddajanja naročila.
Naša dostavna služba je GLS Slovenija.

Naročeno blago na spletni trgovini sweetbuy.si dostavimo v 1-3 dnevih. Praviloma gredo naročeni artikli na pot še isti delovni dan.
Izjema so večja naročila. V tem primeru se za rok odpreme blaga dogovorimo telefonsko (pokličite nas po telefonu ).

V primeru težav ali morebitnih vprašanj smo Vam na voljo:
e-mail: [email protected]

Dostava na naslov s plačilom po povzetju:

GLS Slovenija dostava vam naročene izdelke dostavi na naslov, ki ste ga navedli kot naslov za dostavo.

Dostave potekajo večinoma v dopoldanskem času. V primeru, da v času dostave pošiljke ne morete prevzeti vam GLS pusti pošiljko na lokaciji po dogovoru z odkupnino, v primeri plačila po povzetju.

Opozorilo: ti pogoji ter stroški dostave veljajo znotraj Republike Slovenije.

Načini plačila

Spletna trgovina sweetbuy.si omogoča naslednje načine plačila:

  • Bančno nakazilo

Izdelki bodo dostavljeni po prejetju vašega plačila na naš poslovni račun.

Podatki : GS Group d.o.o. TRR: SI56 6100 0001 7947 966 SWIFT: HDELSI22 Sklic: 00 Številka naročila

  • Plačilo po povzetju

Plačate ob dostavi dostavne službe z gotovino ali kartico.

  • Plačilne kartice

Plačila so možna z Mastercard, VISA.

  • PAY PAL

Omogočamo tudi plačilo z Pay Pal, kjer po prejemu zneska opravimo naročilo.

Postopek nakupa

Da bi lahko naročili izdelke iz naše trgovine, jih lahko poljubno dajete v košarico, od koder jih lahko, v primeru, da si premislite, kadarkoli tudi odstranite. Izdelke iščete po kategorijah, ki so navedene zgoraj. Ko se odločite za naročilo, pritisnete na opcijo »Naročilo z obveznostjo plačila« s čimer ste blago naročili. V roku 24-h vam bomo poslali e-mail ali vas poklicali po telefonu (po vaši izbiri) in s tem boste potrdili vaše naročilo.

Torej, postopek naročanja izdelkov:
1. brskanje po trgovini
2. nakup (naročilo) izdelka
3. potrditev naročila

V primeru težav ali morebitnih vprašanj smo Vam na voljo:
e-mail: [email protected]

Tel: 

Odstop od pogodbe in vračilo blaga

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik v skladu z zakonom, ki ureja varstvo potrošnikov, pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči , da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

Kupec naročenega blaga v spletni trgovini sweetbuy.si ima v skladu s prej navedenim zakonom, pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči na e-naslov: [email protected] ali na tel: , da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.
O nameravanem vračilu nas pisno obvestite in sicer na kontaktni e-mail [email protected].

Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Rok začne teči en dan po datumu prevzema naročenega blaga. V namen odstopa od pogodbe lahko potrošnik neobvezno uporabi priložen vzorčni odstopni obrazec. Ne glede na obliko odpovedi mora potrošnik podjetju predložiti kopijo računa.

Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano, nespremenjeno in v originalni embalaži.

Možnost odstopa od pogodbe oz. vračilo blaga ne velja v spodnjih primerih:

za blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika oz. je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam,
za blago, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ker je neločljivo pomešano z drugimi predmeti,
za blago, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro poteče rok trajanja,
za zapečatene avdio ali videoposnetke in računalniške programe, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat,
prav tako odstop od pogodbe ni mogoč za brivnike, depilatorje, strižnike, zobne ščetke, oblikovalce brade, dodatke za britje, laserske odstranjevalce dlačic, strižnike nosnih/ušesnih dlačic, prirezovalnike dlačic na telesu, dodatke za nego zob, dodatke in nastavke za osebno nego, otroške pripomočke in vse vrste ušesnih slušalk, ki niso original zapakirani oz. je bil odstranjen varnostni pečat ter nakazujejo uporabo izdelka.

Podjetje vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec, v kolikor pa se kupec strinja pa se vplačani znesek naročenega blaga vrne na TRR uporabnika. Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu po predhodnem dogovoru izvede z nakazilom na njegov transakcijski račun. Podjetje lahko zadrži plačilo, dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne pošlje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej.

Vrnjeno blago pošljite na naslov: GS Group d.o.o, Prevale 7, 1236 Trzin

Prosimo, da nas pred vračilom blaga obvestite na e-naslov: [email protected].

Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe:

1. o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;

3. o blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;

4. o opravljanju storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;

5. o dobavi zapečatenih avdio- ali videoposnetkov in računalniških programov, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;

6. o dobavi časopisov, periodičnega tiska ali revij razen pri naročniških pogodbah za dobavo takih publikacij;

7. o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat;

8. o dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;

9. o nastanitvi, ki ni namenjena stalnemu bivanju, prevozu blaga, najemu vozil, pripravi in dostavi hrane, ali storitvah za prosti čas, pri katerih se podjetje zaveže, da bo izpolnilo svojo obveznost ob točno določenem datumu ali v točno določenem roku;

10. o dobavi digitalne vsebine, ki se ne dostavi na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Garancije in stvarna napaka

Reklamacijo iz naslova stvarne napake lahko potrošnik uveljavlja v skladu z zakonom, ki ureja varstvo potrošnikov za vsako kupljeno blago v spletni trgovini sweetbuy.si, v kolikor ima kupljeno blago stvarno napako.

Napaka je v skladu z zakonom, ki ureja varstvo potrošnikov, stvarna:
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako reklamira pri prodajalcu in to v roku 2 mesecev od odkritja stvarne napake.

Potrošnik lahko zahteva po lastni izbiri : Odpravo napake, vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako, zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska.

Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova mora potrošnik trgovcu v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora trgovec čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, mora trgovec v roku 8 dni podati potrošniku pisen odgovor.

Pravico do zamenjave blaga, vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila zakona, ki ureja varstvo potrošnikov.

Mail  za uveljavljanje stvarne napake na kupljenem blagu posredujete na e-naslov: [email protected].

Vrnjeno blago pošljite na naslov: GS Group d.o.o., Prevale 7, 1236 Trzin

Prosimo, da nas pred vračilom blaga obvestite na e-naslov: [email protected].

Omejitev odgovornosti

Podjetje GS Group d.o.o. si prizadeva za zagotovitev ažurnosti in pravilnosti podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko rok dobave ali cena spremenita tako hitro, da podjetje GS Group d.o.o. včasih ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo podjetje GS Group d.o.o. kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

Izključitev odgovornosti
V primeru tehničnih težav na spletni strani sweetbuy.si si pridružujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki.

Shranjevanje pogodbenega besedila

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku GS Group d.o.o. in je potrošnikom na voljo preko elektronske pošte. Splošne pogoje poslovanja lahko kadar koli preberete na tej spletni strani.

Pritožbe in spori

V primeru pritožb, sporov, težav, se kupec na ponudnika lahko obrne na elektronsko pošto na [email protected]. Pritožba se odda preko e-naslova [email protected]. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Na vse pritožbe se bo podjetje GS Group d.o.o. odzvalo po elektronski pošti ali telefonsko v najkrajšem možnem času in v okviru zakonskih obvez glede na vrsto pritožbe.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z zakonom, ki ureja izvensodno reševanje potrošniških sporov.

Varovanje osebnih podatkov

Zavezujemo se, da bomo varovali zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov spletnega portala sweetbuy.si.

Zbiratelj osebnih podatkov je podjetje GS Group d.o.o., Prevale 7, 1236 Trzin.

Zbrane osebne podatke bo Upravljavec uporabljal izključno za storitve, ki jih ponuja. Storil bo vse potrebno, da jih zaščiti pred kakršnimikoli kršitvami in zlorabami. Upravljavec za potrebe opravljanja storitev zbira, vodi, obdeluje in shranjuje uporabnikove podatke.

Podjetje GS Group d.o.o. za nedoločen čas hrani naslednje podatke registriranih članov sweetbuy.si.: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije, druge podatke, ki jih uporabnik prostovoljno vnese v obrazce v spletni trgovini; druge podatke, ki jih uporabnik prostovoljno doda naknadno v svojem profilu.

GS Group d.o.o. navedene osebne podatke uporabi za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo z uporabnikom.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Zbrane podatke podjetje GS Group d.o.o. obdeluje do preklica privolitve osebe. Pisni preklic lahko pošljete na naslov [email protected]. Ne glede na preklic, bo podjetje GS Group d.o.o. podatke uporabljal za izpolnitev pogodbenih obveznosti.

delivery

Hitra in varna dostava

Paket je dostavljen običajno v 1-3 delovnih dneh, odvisno od datuma naročila.

eu

EU prodajalec

Trenutno prisotni v 16 EU državah.

badge

100% garancija zadovoljstva

Če niste zadovoljni z izdelkom, ga lahko vrnete v 14 dneh.