Hitra in varna dostava

Reklamacije in menjave

Vračilo artiklov

Pomembnejši napotki za vračilo artiklov:
Ko vračate artikle prodajalcu (GS Group d.o.o.), morate izpolniti prijavo za odstop od pogodbe. Priložite tudi kopijo računa.
Artikle lahko pošljete na naslov prodajalca GS Group d.o.o., Prevale 7, 1236 Trzin.

Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke in da artikle ustrezno pripravite za transport embalažo oziroma drugo ustrezno varno embalažo).
Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
Če uveljavljate garancijo, boste popravljen artikel prejeli najhitreje, če garancijo uveljavljate neposredno pri proizvajalcu oziroma njegovem pooblaščenem servisu.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika ali drugo plačilno sredstvo, v kolikor to izrecno zahteva uporabnik, se vrne le vplačani znesek.

Pridobljena nagrada v nobenem primeru ni izplačljiva ali vračljiva na sweetbuy račun.

Za vsa dodatna vprašanja nam pišete na [email protected]. Z veseljem vam bomo odgovorili.

Obravnava poškodovanih pošiljk (odškodnine)

Če vam je paket dostavil GLS Slovenija in ugotovite, da je artikel ali fizična pošiljka poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine. Škodo je potrebno prijaviti v roku 7 koledarskih dni od datuma prejema paketa na e-naslov [email protected]. Ob prijavi škode bomo potrebovali tudi fotografije paketa, (notranje) embalaže, poškodovanega artikle, GLS nalepke in pa opis poškodbe. Z referentom se lahko dogovorite tudi za prevzem poškodovanega paketa na vašem naslovu.

Možnost odstopa od pogodbe oz. vračilo blaga ne velja v spodnjih primerih:

za blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika oz. je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam,
za blago, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ker je neločljivo pomešano z drugimi predmeti,
za blago, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro poteče rok trajanja,
za zapečatene avdio ali videoposnetke in računalniške programe, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat,
prav tako odstop od pogodbe ni mogoč za brivnike, depilatorje, strižnike, zobne ščetke, oblikovalce brade, dodatke za britje, laserske odstranjevalce dlačic, strižnike nosnih/ušesnih dlačic, prirezovalnike dlačic na telesu, dodatke za nego zob, dodatke in nastavke za osebno nego, otroške pripomočke in vse vrste ušesnih slušalk, ki niso original zapakirani oz. je bil odstranjen varnostni pečat ter nakazujejo uporabo izdelka.

delivery

Hitra in varna dostava

Paket je dostavljen običajno v 1-3 delovnih dneh, odvisno od datuma naročila.

eu

EU prodajalec

Trenutno prisotni v 16 EU državah.

badge

100% garancija zadovoljstva

Če niste zadovoljni z izdelkom, ga lahko vrnete v 14 dneh.